Osteopatai pataria, kaip „persivalgyti teisingai“

patarimai top

Verčiame paskutinius šių metų kalendoriaus lapelius ir esame visai čia pat – prie didžiausių metų švenčių slenksčio. Laukiame su nekantrumu egle, mandarinais ir meduoliais kvepiančių akimirkų, tačiau gausus Kūčių ir Kalėdų stalo vaizdas dažną priverčia sunerimti – kaip pakilti nuo stalo nors ir persivalgius, bet be „pašalinio poveikio"?
patarimai Kucioms

Po pokalbio su reabilitacijos centro „Ostemeda" gydytojais išsikristalizavo 12 svarbių patarimų, kaip ir 12 tradicinių Kūčių patiekalų, kuriuos reikėtų prisiminti, kad švenčių nuotaikos neapkartintų nepageidaujami mūsų organizmo „reiškiniai".

1. Rinkitės sveikus produktus, nepagardintus E-621 (gliutomatu) ir kitais „vitaminais". Kaip žinia, E-621 blokuoja smegenyse esantį sotumo centrą ir akys tikrai tampa kelis kartus didesnės už skrandį.


2. Patiekalus dėkite į nedidelius indus.Taip sukursite gausos įspūdį, bet nepersistengsite dėl kiekio.


3. Maistą reikia derinti. Jei žinote, kad valgysite tikrai daug, jis turėtų būti gerai toleruojamas.


4. Kramtykite lėtai ir pasimėgaudami, tik taip pajusite visą skonių paletę. Kuo ilgiau kramtome, tuo labiau atsiskleidžia maisto skonio ypatybės ir kokybė. Neskubėkite, pamaloninkite savo gomurį nors per šventes.

5. Vartokite daug skysčių, tačiau ne purinų kiekį. Rinkitės tuos, kuriuose jų yra mažiausiai, taip išvengsite podagros priepuolių.

6. Tie, kurie maitinasi pagal maisto netoleravimo testo rezultatus, net ir persivalgę jaučiasi daug geriau. Suderintas ir tinkamas maistas yra greitai suvirškinamas. Organizmas neišeikvoja bereikalingai energijos, kurios reikėtų „išgrūsti lauk netinkamus svečius" – netoleruojamą maistą. Nepamirškite to.

7. Norint „teisingai persivalgyti" nereikia skubėti visko, ką matote ant stalo, „sukišti" į vargšą skrandį. Ragaukite viską, bet po truputį. Leiskite skrandžio sienelėms pajusti maistą ir jo kiekį, kad spėtų Jums pasakyti STOP — darom pertraukėlę.

8. Leiskite organizmui pasimėgauti patekusių gėrybių gausa. Darykite pertraukėles: prisiminkite būrimus, spėliones, šventinius žaidimus. Kiekvienas prisiminkite ir papasakokite patį smagiausią metų įvykį. Nėra geresnio virškinimo fermento už puikią nuotaiką.


9. Tam, kad gyvūnėliai prabiltų žmonių balsais po 12 val. nakties, o ne anksčiau, vartokite alkoholinius gėrimus, kuriuos labiausiai mėgstate,
ir teisingai dozuokite (lyg truputį gailėtumėte sau).


10. Sergantieji podagra prisiminkite apie skirtingą purinų kiekį produktuose. Tiek žuvis, tiek ankštiniai ir grūdiniai produktai turi skirtingą prie stalo, o visą dieną gurkšnokite vandenį. Šventinio stalo silkutė, žuvis ir jūrų gėrybės norėtų vėl patekti į savo stichiją ir troškuliu mums primena apie tai.


11. Sergantiems cukriniu diabetu reikia rinktis natūralius angliavandenius, esančius šviežiuose ir džiovintuose vaisiuose, uogose.

12. Mielieji, svarbiausia nepamiršti, kad Šv. Kūčių ir Šv. Kalėdų šventės būna tik vieną kartą metuose, o pats svarbiausias ir sveikiausias patiekalas, kurio neįmanoma perdozuoti, – smagi, pilna meilės ir vilties nuotaika. O jei nepavyko „teisingai persivalgyti" – nenusiminkite, Jūs turite begalę gražaus laiko tam, kad pašalintumėte nepageidaujamą poveikį iki kitų Didžiųjų Švenčių.

 

 

 

 

 
 
 

Bendradarbiaujame su draudimais

naujas-BTA-logo3Aviva Logo 2

Compensa 200px and frame

SEB-logo1

PZU draudimas

Pas mus galite atsiskaityti mokėjimo kortele!

VisaMaster cardMaestro

Mūsų partneriai

      
     Klaipėdos fizinio aktyvumo centras
KMTP
Baltic Medics UAB   A GYM-logo B2 135  gera dovana logo box1 

 

информация RU lang
на русском языке


AKCIJOS


DOVANŲ KUPONAS

dovanu cekis new

-------------------------------------------------

Gydytojai onkologai rekomenduoja:

bukletas

LIMFEDEMĄ GALIMA KONTROLIUOTI !!!
-------------------------------------------------

12294 0 4 sveikatos draudimas
Ar pasinaudojame savo asmeniniu svekatos draudimu, kol jis nesibaigęs?
-------------------------------------------------

HALOTERAPIJOS SEANSAS
LAUKIANTIEMS

  tik 3 EUR
drusku kambarys 2016

Visiems procedūrų laukiantiems p
acientams ir jų lūkuriuojantiems artimiesiems siūlome laiką leisti  -  DRUSKŲ KAMBARYJE.

--------------------------------------------------

 

 

 

--------------------------------------------------