Skauda ranką nuo riešo iki alkūnės. Ar gali būti nuo ilgalaikio darbo kompiuteriu?

Visas klausimas: Sveiki. Man jau kurį laiką skauda ranką nuo riešo iki alkūnės. Daug laiko praleidžiu dirbdama kompiuteriu. Ar skausmas gali būti susijęs su mano darbu? Ką reikėtų daryti?


Taip, alkūnės ir aplink ją esančių raumenų skausmas gali būti pasekmė darbinės ar laisvalaikio veiklos, kurios metu atliekate tam tikrus besikartojančius judesius tam tikroje padėtyje (darbas kompiuteriu, žaidimas teniso rakete ir pan.). Nuo pastovaus maigymo kompiuterio pele gali atsirasti įvairių raumenų įtrūkimų, o dėl  išlenkto riešo nuolatinį spaudimą patiria kraujagyslės ir nervai – tai galiausiai sukelia riešo skausmus. Tačiau darbas kompiuteriu – ne vienintelė skausmų priežastis.

Riešo, alkūnės ir dilbio skausmus gali sukelti ir kitos priežastys:
• Traumos ir patempimai;
• Dėl anksčiau patirtų rankos lūžių;
• Raumenų, raiščių ar sąnario uždegimo;
• Skysčių, kurie kaupiasi sąnario srityje;
• Patinusio sąnario;
• Riešo kanalo sindromo;
• Alkūnės tunelio sindromo.

Atsiradus rankų skausmui derėtų nedelsiant kreiptis į šeimos gydytoją bei gydytoją reabilitologą, kad jie paskirtų reikiamas reabilitacines procedūras. Taip pat primigtynai rekomenduojame apsilankyti pas gydytoją osteopatą, kuris įvertins pakenkimo lygmenį ir atstatys pažeistų struktūrų balansą. Priešingu atveju skausmas netruks atsinaujinti.

Nepriklausomai nuo, kokios bus nustatytos skausmo atsiradimo priežastys, Jums derėtų nedelsiant susirūpinti savo ergonomika darbe: įvertinti savo darbo vietą, kėdės bei stalo aukštį, kompiuterio klaviatūros ir pelės bei kitų darbui reikalingų priemonių padėtį, savo paties laikyseną bei rankų padėtis darbo metu.

Darbo kėdė turi būti stabili, reguliuojamo aukščio. Labai svarbu pasirinkti tinkamą kėdės aukštį, kad papildomai nevargintume nugaros ir kojų. Sėdėjimo padėtis taip pat gali lemti įvairių sričių skausmo atsiradimą. Jei sėdime sulinkę, pasvirę ar per daug atsilošę- varginame ne tik nugarą. Sėdint tokioje padėtyje sukrypsta ir kaklas bei pečių juosta, kurių įtampa tiesiogiai veikia ir rankų raumenis bei sąnarius. Svarbu atkreipti dėmesį ir į stalo aukštį.

Darbo stalas turi būti pakankamo dydžio, kad tilptų visi darbui reikalingi įrankiai. Dirbant rankas kiek įmanoma atpalaiduojame, vengiame raumenų įtampos, rankos padėtos ant darbo stalo.

Kaip teisingai sudėlioti savo darbo vietą ir kaip taisyklingai dirbti kompiuteriu galite išmokti ergonomikos mokymuose. Specialistas patars kaip minimaliomis sąnaudomis padaryti Jūsų darbo vietą funkcionalią ir nežalojančią Jūsų sveikatos. Specialiai Jums parinkti pratimai padės sustiprinti raumenis ir atsikratyti skausmų.

medical-question-markVISI RUBRIKOS KLAUSIMAI >>>

 
 
 

Bendradarbiaujame su draudimais

naujas-BTA-logo3Aviva Logo 2

Compensa 200px and frame

SEB-logo1

PZU draudimas

Pas mus galite atsiskaityti mokėjimo kortele!

VisaMaster cardMaestro

Mūsų partneriai

      
     Klaipėdos fizinio aktyvumo centras
KMTP
Baltic Medics UAB   A GYM-logo B2 135  gera dovana logo box1 

 

информация RU lang
на русском языке


AKCIJOS


DOVANŲ KUPONAS

dovanu cekis new

-------------------------------------------------

Gydytojai onkologai rekomenduoja:

bukletas

LIMFEDEMĄ GALIMA KONTROLIUOTI !!!
-------------------------------------------------

12294 0 4 sveikatos draudimas
Ar pasinaudojame savo asmeniniu svekatos draudimu, kol jis nesibaigęs?
-------------------------------------------------

HALOTERAPIJOS SEANSAS
LAUKIANTIEMS

  tik 3 EUR
drusku kambarys 2016

Visiems procedūrų laukiantiems p
acientams ir jų lūkuriuojantiems artimiesiems siūlome laiką leisti  -  DRUSKŲ KAMBARYJE.

--------------------------------------------------

 

 

 

--------------------------------------------------